Araba hakkinda:

Mercedes -Benz 500 E (1990–1993; 1993–1995 E 500 olarak satıldı; tip W124.036), Mercedes-Benz tarafından 1990'dan 1995'e kadar satılan W124'ün yüksek performanslı bir versiyonudur. 500 E, Porsche ile yakın işbirliği içinde yaratıldı. Mühendislik departmanı tamamen yeni S-Serisi'nin geliştirilmesiyle meşgulken , Mercedes-Benz 1989'da Porsche'den W124 şasisini, SL'de kullanılan 5.0L V8'e uyacak şekilde yeniden tasarlamasını ve süspansiyon sistemi ile tahrik treninde gerekli değişiklikleri yapmasını istedi. Araba hazır olduğunda, genişletilmiş kanatlarının Sindelfingen'deki W124 montaj hattından üç yerde geçmediği görüldü. Bu nedenle Porsche'den de arabayı monte etmesi istendi. Bu düzenlemenin yan etkisi olarak Porsche'nin fabrikasında iş yükü oluştu, çünkü şirket o dönemde krizdeydi ve fabrika kapasitesi yetersiz kullanılıyordu. [ 5 ] [ 6 ] Üretim sırasında Mercedes-Benz, 500 E şasilerinin elle monte edildiği Zuffenhausen'deki ( Stuttgart'ın kentsel bir bölgesi ) Porsche'nin "Reutter-Bau" tesisine parçalar teslim etti. Şasiler tamamlandığında, boyanmak üzere kamyonla Sindelfingen'deki Mercedes-Benz montaj tesisine taşındı. Boya kuruduktan hemen sonra verniklenmiş şasiler, motorun yerleştirildiği ve aracın tamamlandığı Zuffenhausen'deki Porsche'nin "Rössle-Bau" tesisine geri gönderildi. Son muayene ve teslimat için araçlar tekrar Sindelfingen'e taşındı. Bu süreç araç başına tam 18 gün sürdü.

TASARIM: bruno sacconun en iyi tasarımlarında biridir sade şık güvenli ve konforlu